tysdag 1. juni 2010

For mykje bibelfag?

I samanheng med nært føreståande eksamen i Bible Fag (i morgon, faktisk) vil eg nemne ein uroande tendens til å ønskje å ytre meg i salmeform, med syntetiske og antitetiske parallellismar og heile greia. Har blant anna laga eit meisterverk for ettertida om sugerøret som av ein eller annan grunn ligg i yttergangen. Synd at det ikkje blei nedskrive og kanonisert.
Vil gjerne få samanlikne livet mitt for tida litt med første mosebok og den andre skapingsforteljinga (den som kjem frå Jahvisten): Historia startar med eit "problem" som så blir løyst utover i historia, men før vi får løysinga på eitt problem, dukkar det opp eit nytt, slik at forteljinga alltid har framdrift, fram til slutten. Slik er mitt liv for tida. Rønningen slutt - men stadig noko å gjøre, for vi må jo lese til eksamen! Etter eksamen i bibelfag? Vi har eit nytt "problem," nemlig eksamen i ungdomsarbeid, slik at historia fortsett. Etter at dette problemet er løyst, er det avslutting og pakking og å vere sosial. Så kjem enden på visa med heimreise frå Kråkeslottet og gjengen. Og så, da?
Jo, da kjem vi til det punktet at alt saman blir berre tull og kvinneundertrykking og jordbruk, før vi går vidare til brormord og blodhemn og babelsk forvirring.
Ein kan få for mykje bibelfag. Eg køddar ikkje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar